Telefonközpont (IVR) szolgáltatás


Az automata telefonközpont szolgáltatásunkkal bárki számára elérhetővé válik a nagyvállalatokra jellemző központi automata ügyfélszolgálat (call center).
A szolgáltatásunkkal profi megjelenést adhat vállalkozásának és fejlesztheti az ügyfélkezelést.

Milyen esetekben lehet hasznos az automata ügyfélszolgálat?

  • Munkaidőn kívül is tudja tájékoztatni a telefonon érdeklődőket.
  • Telephelyek, irodák, kollégák közötti híváselosztás
  • Fallback funkció: ha adott kolléga nem fogadja a hívást, beállítástól függően másik munkatárs veheti át a hívást
  • Hotline funkció: ügyfélszám vagy titkos kód bekérésével, munkaidőn kívül is elérhetőek lehetünk kiemelt ügyfeleink számára

Az előfizetés tartalmazza:

  • 1db választott telefonszám díját
  • 1db hangcsatorna díját
  • 24 órában elérhető Asterisk alapú automata telefonközpont üzemeltetését
  • A telefonközpont egyszeri konfigurációját, maximum 10 menüponttal

 

3990 Ft + áfától